צעירים ובסטייל: בתל אביב עם נוף לים. מה עוד אפשר לבקש?

זוהי דירה בת 200 מ”ר בתל אביב עם נוף לים, שעוצבה ותוכננה עבור זוג צעיר, שביקש בית באווירה מודרנית ותוססת. מעצבת הפנים ניקה יפימוב סייעה להם לעשות את השינויים שיתאימו לרוחם

 

  • תכנון ועיצוב: ניקה יפימוב
  • צלם: ערן תורג’מן

זוהי דירה בת 200 מ”ר בתל אביב עם נוף לים, שעוצבה ותוכננה עבור זוג צעיר, שביקש בית באווירה מודרנית ותוססת. מעצבת הפנים ניקה יפימוב אחראית על התכנון והעיצוב של הפרוייקט וליוותה את בני הזוג עוד בשלב הקמת מתחם המגורים היוקרתי. בוצעו שינויים בפריסת הדירה, ותכנונה, נוספו אלמנטים חשובים להפיכתה לבית חכם, עם פינוקים רבים כמו רצפות מחוממות ומערכת מיזוג vrf.

בשל אהבתה לבישול, הבקשה העיקרית של בעלת הבית היתה תכנון מטבח פונקציונלי עם אי גדול. המטבח אמנם סופק על ידי היזם, אך המעצבת השכילה להוסיף לו אלמנטים מפנקים וחשובים, עם ארון בר עם טלוויזיה מובנית ובחירת חומרים בלעדיים, בשילוב גימורי עץ על חזיתות המטבח, מתכת כהה על חזיתות האי ומשטחי בטון, מה שמשדרג את נראות המטבח ומספק ניחוח יוקרתי ושופע שיק.

קיר כח עוצמתי בסלון תוכנן עם ספרייה, טלוויזיה מובנית ואח יוקרתי, עם טקסטורה זהה, וכרקע הוסיפה המעצבת שיש עוצמתי, שמופיע במלוא הדרו. עוד טומן בחובו קיר הכח שפע רב של מקום אחסון ייעודי לספרים ואביזרים. האח שמתחת לטלוויזיה יוצר אווירה של נעימות ונוחות, ומוסיף קסם ורומנטיקה לזוג שבתחילת דרכו.

החלל הציבורי גדול ומרווח, מצוין לאירוח חברים והמשפחה המורחבת. הצבע הירוק האצילי של הספה הדומיננטית בחלל, ברוחב 4.5 מטר, בעלת שפע אפשרויות ישיבה ואף שכיבה, מספק אווירה ייחודית ושופעת שיק – צבע שהוא בפירוש לא מובן מאליו. מפתחי ענק, רצפה-תקרה, ממוקמים בחלל הציבורי ומכניסים במלוא עוצמתם את האור הטבעי, עם נוף עוצר נשימה לים. במרפסת הפתוחה תוכנן מטבח חיצוני עם פינת ברביקיו ומקומות ישיבה המשקיפים לים.

חדר השינה הוא מרחב מיוחד למנוחה ורגיעה, עבורו נבחרו צבעים מונוכרומטיים רגועים. סוויטת ההורים כוללת חדר רחצה, חדר ארונות ויציאה נפרדת למרפסת הזוגית. בחדר השינה פינת איפור קומפקטית לטובת בעלת הבית, הכוללת שולחן עם מראה גדולה ומושב נוח. בנוסף, מסך טלוויזיה גדול ממוקם על עמוד מיוחד, שאינו מסתיר את הנוף העוצמתי.

 

עוד השכילה המעצבת לשלב אפשרויות תאורה שונות בכל הדירה בשיתוף חברת LIGHT IN. מעל האי גופי תאורה דקורטיביים בעבודת יד שמתפקדים כמו תכשיטים בחלל, לסלון נבחרו מנורות דקורטיביות מודרניות המוסיפות סגנון ואישיות מבית מותג התאורה BLUX , ובחדר השינה נבחרו גופי תאורה של המותג trizo21, עם דגש על גופי התאורה הדקיקים שמשתלשלים בצידי המיטה. כמובן לצד גופי התאורה הדקורטיביים, ניתן דגש רב לתאורה הטכנית בהתאם לצרכים של כל חלל וחלל.

 

 

 

 

צרו איתנו קשר:





לייעוץ תאורה ללא עלות

השאירו פרטים לשיחה עם נציג